W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Podstawowe zadania i uprawnienia Sekretarza Gminy Police

Wyciąg z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Policach

 "...

3. Sekretarz Gminy

1. Sekretarz Gminy zapewnia prawne i merytoryczne warunki funkcjonowania Urzędu Gminy,
2. Do zadań Sekretarza Gminy w szczególności należy:
   a) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i podejmowanych   rozstrzygnięć komórek organizacyjnych Urzędu Gminy z przepisami prawa,
   b) organizacja pracy Urzędu Gminy,
   c) współdziałanie z radami osiedlowymi i sołeckimi,
   d) nadzór nad rzetelnym i terminowym załatwianiem spraw przez komórki organizacyjne,
   e) organizowanie szkoleń mających na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników samorządowych,
   f) wykonywanie prac zleconych przez Burmistrza i jego Zastępców,
3. Sekretarz Gminy pełni równocześnie funkcję Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Prawnego,
4. W czasie nieobecności Sekretarza Gminy zadania przewidziane   w  zakresie  czynności,  wykonuje  Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Prawnego,
5. Sekretarz Gminy sprawuje bezpośredni nadzór nad Urzędem Stanu Cywilnego.


..."

Powiadom znajomego