Urząd Miejski w Policach


ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police


tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32


e-mail: sekretariat@ug.police.pl


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Warunki dokonywania zamian międzylokatorskich

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

WARUNKI DOKONYWANIA ZAMIAN MIĘDZYLOKATORSKICH

Wymagane dokumenty:
wypełnione wnioski o zamianę (potwierdzenie uprawnień do lokalu przez administratora, w przypadku własności dołączony akt notarialny). pobierz wniosek

Opłaty:
nie pobiera się

Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Policach,
ul. Stefana Batorego 3 Sekretariat – pokój nr 30, I piętro
Kontakt: pok. nr 3, tel. 091-431-18-03.

Termin realizacji sprawy i sposób załatwienia:
do 30 dni

Uwagi:

  • lokale wchodzące w skład mieszkaniowego zasobu gminy mogą być przedmiotem wzajemnej zamiany pomiędzy osobami zainteresowanymi, bez względu na to, czyją własność stanowią, pod warunkiem uzyskania zgody właściciela
  • zamiana odbywa się na wniosek osób zainteresowanych
  • gmina może odmówić dokonania zamiany w szczególnie uzasadnionych przypadkach
Tryb odwoławczy:
nie przysługuje

Podstawa prawna:
Uchwała Nr XXXIV/239/05 Rady Miejskiej w Policach z dnia 24 maja 2005 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Police

Załączniki

wzm.doc doc, 26 kB metryczka

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij